Přepravce |
Hmotnosti |
Cena |
Dobírka |
PPL Parcel Private |
1-50 kg |
75-649 Kč |
25 Kč |
PPL Parcel Shop |
1-30 kg |
89-124 Kč |
25 Kč |
PPL Parcel Private
- cena za dopravu se odvíjí od hmotnosti dané zásilky,
- objednávka-zásilka je doručena prostřednictvím kurýrní společnosti PPL, a to v pracovních dnech 8:00 - 18:00 hod.,
- zásilku je možné sledovat na internetových stránkách https://www.ppl.cz/,
- objednávku je možné uhradit předem bankovním převodem nebo tzv. na dobírku- v hotovosti nebo platební kartou (platbou na dobírku se rozumí platba objednávky při jejím převzetí od doručovatele),
- při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení,
- před doručením zásilky Vás bude informovat kurýr (formou SMS nebo telefonicky) o čase doručení,
- důrazně doporučujeme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte za účelem dalšího postupu. V případě, kdy zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů ode dne převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- více informací naleznete na stránkách PPL
PPL Parcel Shop
- přeprava balíků v rámci ČR s doručením následující den na zvolené výdejní místo,
- při uložení zásilky Vás bude informovat kurýr (formou SMS nebo telefonicky) o možnosti vyzvednutí,
- objednávku je možné uhradit předem bankovním převodem nebo tzv. na dobírku- v hotovosti nebo platební kartou (platbou na dobírku se rozumí platba objednávky při jejím převzetí od doručovatele),
- důrazně doporučujeme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti obsluhy výdejního místa. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte za účelem dalšího postupu. V případě, kdy zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů ode dne převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- více informací naleznete na stránkách PPL